The End of the F***ing World (2017) - 2. sezon


The End of the F***ing World (2017)
2. sezon

IMDb


İsmi bile sıra dışı The End of the Fucking World… Dizinin ilk sezonunun; aynı bir kaç rengini hüplettikten sonra devamını isteyip de kesenin taşıyamayacağı yükten dolayı dön geri yapılan makaron gibi tadı damakta kalınca, karalar bağlamıştım. En kötüsü 2. sezonun çekileceğimden pek umudum yoktu. Yapılsa da sanki ilk sezon lezzetinde olması imkânsızdı… Neyse sonunda yeni sezon tanıtımı yayınlandı. 



Ama bu defa da tanıtımlarda hemen tüm yapımlarına aşık olduğum [en çok da Departure (2015)] Alex Lawther yani James yoktu. Uzatmayalım, bir kaç gün rötarla da olsa korka korka yeni sezona başladım. Ama korkunun ecele faydası yokmuş ve meğer şölen de devam ediyormuş. Çünkü James varmış sürprizini yaşadım önce. Sonrasında kurgu harikalığı berdevam. James ve Alyssa’nın iç konuşmaları muhteşem. Diziye yeni duhul olan Bonnie alışılmadık yeni bi karakter olarak acayip iyi. Diğer tüm yeni sürüsüne bereket manyak tipler gibi.


Ben biraz dikkat dağınıklığından muzdarip biriyim. Öyle oturup bir dizi sezonunu baştan sona pek deviremem, kafam karışır. Ama izledim işte hem de 6 günlük uzun ve yorucu bir seyahatten eve döner dönmez uyuyacam derken. Neden mi, çünkü yine çok incelikli ayrıntıcı bir işler bi işler işlemişler. Yine çok ustalıklı oyunculuklar felan falan… Duygu selleri. Darmadağın ediyor insanı… 



Bir insanı ya da en olmadık insanı sevmek ne demek? Bu nasıl olur? Sevginin ne olduğunu tadamadan ona özlem duymak ne demek? Bunları mı anlatmak istiyor bu dizi. Ne anlatmak istiyor bilemem ama çok şeyi çok kısa zamanda ve üstelik, dedim ya ağızda eriyiveren makaron tadında anlatıyor… Daha ne olsun ki… Ha bu arada müzikler yine iç gıcıklayıcı biçimde cuk oturmuşlar yerli yerine. Tamam söylüyorum işte! Ben ömrü hayatımda böyle değişik ilginçlikte bir dizi izlemedim… Ve ben sanırım İngiliz ipiyle asılmak istiyorum…


tt6257970

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Night Flight (2014) - Ya-gan-bi-haeng

Brotherly (2008) - Kısa Film

Bouwdorp (2014) - Scrap Wood War